نقشه سایت تماس با ما صفحه اصلی

[RB:Blog_Title]

ایمیل : test@Mail.com
تلفن: 0123456789

به وبلاگ ما خوش امدید امیدوارم چیزی راکه نیازداشتیتد در ان وبلاگ بدست اورید.نظر یادتون نره.
مدرسه ی بازی

بلوک بالا


بلوک بالا

دانلود بازی Child of Eden برای PS3

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | 14:35

داستان این عنوان در قرن های آینده اتفاق می افتد. جایی که انسان ها به فضا رفته اند و اینترنت که در آن زمان به Eden معروف است، منبع دانش انسان ها به حساب می آید. در Eden پروژه ای به نام لومی (Lumi) قرار دارد که خاطرات اولین کودک دختر متولد شده در فضا را در خود جای داده است. اما لومی تحت حمله ویروس ها قرار گرفته و خطر جدی ای او را تحدید می کند. اینجاست که بازی، شما را برای از بین بردن ویروس ها و نجات لومی و Eden فرا می خواند. همان طور که مشخص شد، داستان بازی بسیار ساده است. اما همین سادگی تمام چیزی که بازی قصد بیان آن را دارد به خوبی بازگو می کند. بازی Child of Eden از عنوان هایی است که فضایی جدیدی را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. از زمان معرفی این عنوان، کاملاً مشخص بود که در نهایت بازیکنان با یک عنوان کاملا منحصر به فرد در این نسل روبرو خواهند شد. این عنوان دارای سبکی است که خیلی از سازندگان و ناشران به سراغ آن نمی روند. شاید دلیل آن عدم استقبال بازیکنان از این سبک ها بوده است. اما Child of Eden آمده تا بازیکنان را با حال و هوایی تازه و هیجانی خاص مواجه کند.

|برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی ، قابل اجرای بر روی CFW 3.55|

 

child of eden ps3 cover small دانلود بازی Child of Eden برای PS3

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بازی Grand Slam Tennis 2 برای PS3

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | 14:32

Grand Slam Tennis 2 بخش مهمی از بازی های ویدئویی را بازی های ورزشی تشکیل می دهند. هر ورزشی که تا بحال ساخته شده ، جنبه ی تفریحی نیز داشته است. در کل اکثر ورزش ها ، هم برای سلامتی و پرورش اندام انسان درست شده است و علاوه بر آن برای تفریح و ایجاد یک بازی پر هیجان نیز به وجود آمده اند. در بازی های ویدئویی که مخصوص یک ورزش ساخته می شوند هم از جنبه ی تفریحی و بازی گونه ورزش ها استفاده می کنند و هم جنبه ی گیم پلی بازی را بر اساس آن می سازند. همانطور که گفته شد جنبه ی تحرک و سلامتی ورزش در بازی های ویدئویی حذف شده است ؛ اما دیگر امروزه با وجود کینکت (برای Xbox 360) و موو (برای PlayStation 3) دیگر جنبه ی تحرک ورزش هم به بازی های ورزشی اضافه شده است.

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 پچ شده توسط گروه E3 Team |

 

Grand Slam Tennis 2 PS3 دانلود بازي Grand Slam Tennis 2 براي PS3

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | 14:29

ازی Prototype 2 عنوانی است که در سبک بازی های Open –World Action ساخته می شود، ناشر این بازی شرکت Activision خواهدبود همان شرکتی که نسخه اول بازی را منتشر کرده بود و ساخت بازی بر عهده Radical Entertainment است. PT2 دنباله ای برای prototype است که برای اولین بار در Spike Video Game معرفی شد. رویداد های بازی در شهر نیویورک اتفاق می افتد البته اصطلاح جدیدی برای این شهر به کار برده شده است این اصطلاح New York Zeroاست. داستان بازی روایتگر رویداد هایی است که برای Sgt.James Heller اتفاق می افتد داستان بازی بیشتر حالت انتقام گیری دارد heller تصمیم دارد که شخصیت اصلی نسخه قبلی یعنی Alex Mercer را نابود کند و انتقام خود را از او بگیرد. نزدیک به ۱۴ ماه از خرابکاری Mercer می گذرد او باعث شد در شهر نیویورک الودگی ای رخ دهد و باعث ایجاد نابسامانی های زیادی شود . حالا James Heller به شهر بازگشته است. او در راه رفتن به خانه خود است و شوق دیدار همسر و فرزندان او را راحت نمی گذارد او سر مست است او به تازگی از میدان جنگ در Middle East بازگشته است ولی زمانی که به خانه می رسد با اجساد بی جان همسر و تنها دخترش رو به رو می شود. برای مشاهده ادامه توضیحات و دانلود بازی با لینک مستقیم به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه نهایی EXEtrimALL بازی|

|قابل اجرای بر روی کنسول های دارای هک Kmeaw CFW 3.55|

 

prototype 2 ps3 cover small دانلود بازی Prototype 2 برای PS3

 

 

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | شنبه 6 آبان 1391برچسب:, | 14:19

سه سال از زمانی که مگاترون و Deception ها به دنیا حمله ور شدند می گذرد. رهبران زمین باور کردند که مگاترون در نبرد سر این کره خاکی به شکست رسیده و متوقف شده است. ولی ماجرا از ذهن آپتیموس پرایم به صورت دیگری است و او از قضایای بیشتری اطلاع دارد ! یک سری بیگانه در حال حرکت به سمت زمین دیده شده اند که نقشه مگاترون را می خواهند عملی بسازند. نقشه ای که رعب و وحشت را میان مردم بیندازد و جنگی ویرانگر را بوجود آورد. تمامی طرح این جنگ برای نابودی دشمن اصلی مگاترون به نام Shockwave می باشد ! اتوبات ها باید مگاترون را دستگیر نمایند و Shockwave را قدرتمند و سرزمین خانگی خود را از حمله بیگانگان محافظت کنند ! شما از هم اکنون می توانید این بازی بسیار زیبا را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

|به همراه دانلود در پارت های ۲ گیگابایتی با لینک مستقیم|

|نسخه مخصوص کنسول PS3 قابل اجرا بر روی CFW 3.55|

 

Transformers Dark of the Moon cover small دانلود بازی Transformers Dark of the Moon برای PS3

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود رایگان بازی L.A. Noire برای کنسول PlayStation 3

نویسنده : امیرحسین مشهدی،علی میرزایی | جمعه 5 آبان 1391برچسب:, | 20:25

1105180918421206768175650 400x464 دانلود رایگان بازی L.A. Noire برای کنسول PlayStation 3

a

نام: L.A. Noire

سال انتشار: ۲۰۱۱

سبک: ماجراجویی – معمایی

حجم: ۲۲٫۸ گیگابایت

منطقه: Region Free

رده سنی: ۱۷ سال به بالا

امتیاز: ۹ از ۱۰

گیم اسپات – GameSpot

توضیحات:

در این بازی شما در نقش یک مامور آگاهی هستید که وضیفه حل پرونده ها را دارید. پرونده ها در این بازی به صورت معما مطرح می شوند و شما با سر نخ هایی که به دست می آورید باید این پرونده ها را به سرانجام برسانید.

از ویژگی های بارز این بازی می توان به حرکات بسیار طبیعی صورت اشاره کرد که کاملا بی نظیر است و بازی را بسیار به واقعیت نزدیک می کند.

همچنین شایان ذکر است که این بازی از بیشتر سایت های تحلیل بازی امتیاز کامل را گرفته است؛ سایت های که به این بازی امتیاز کامل نداده اند نیز امتیاز زیر ۸ از ۱۰ برای این بازی ثبت نکرده اند.

دانلود با لینک مستقیم در ادامه مطلب

http://ritfile.com/up1/44786a7d821.gif
موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشيو مطالب

بهمن 1391
دی 1391
آبان 1391

لینک دوستان

اسکین98 - قالب وبلاگ
ججججججججججججججججججججوک
کشتی کج
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان و آدرس schoolgame.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.